bloggfunderingar

det här med bloggen går visst inte så mycket framåt nuförtiden.. jag har funderat lite på bloggandet och tror att jag känner mig lite ofri i detta högst offentliga forum. ibland när jag har nåt jag vill skriva om så funderar jag på vilka som kommer läsa det och så väljer jag vad jag vill skriva mycket utifrån det. jag vill skriva ärligt och om situationer och personer nära mig, och det kan jag ju inte göra nu. så jag funderade på om jag skulle göra en anonym blogg men vad skulle jag få ut av det? då kan jag ju lika gärna skriva dagbok? och ibland vill jag ju posta ett inlägg så att mina vänner får veta vad som händer i mitt liv och så.. ska jag ha kvar denna och försöka att make an effort till att skriva lite mer vettigt? det kan iaf inte fortsätta som det gjort det senaste halvåret för det blir ju bara tråkigt och meningslöst. så, för att citera en vis man skulle jag nu vilja ha; frågor, synpunkter, kommentarer?!

(och det sista där var ju ett exempel på något som inte hade gått hem i en anonym blogg....)

Kommentarer
Postat av: Mari

Kom igen! Vi som inte har ett eget liv måste ju kunna leva genom andras bloggande!

2009-01-14 @ 16:32:32
Postat av: C

för mitt liv är ju sååå levande :)

2009-01-14 @ 19:29:58
Postat av: stella

jag tänker genast på en sak du sa när vi pratade telefon för länge sen (några månader), nämligen nåt i stil med "ja, jag läste det på din blogg". så, ja, skriv om ditt liv, för vi ses så pass sällan, men då kan jag ändå hålla mig uppdaterad genom din blogg. så. jag ska väl ta och uppdatera själv...



puss

2009-01-14 @ 23:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback