lyxfunderingar

inom en snar framtid fyller jag 25 år, vilket by the way känns helt sjukt men men.. mina föräldrar har så smått börjat fråga vad jag önskar mig.. jag trodde inte man skulle önska sig nåt speciellt bara för att det var 25 men tydligen vill de ge något speciellt och varaktigt, typ en vas gissar jag. problemet är att jag inte vill ha en vas utan kanske pengar till kläder och upplevelser, samt en ny datorryggsäck som inte ser ut som en ryggsäck och som sitter bättre på min svaga rygg än vad min nuvarande gör. men detta är ju inte något som är värdigt att ge bort i 25-årspresent. så nu behöver jag tips på tråkiga, vuxna och varaktiga saker som jag kan önska mig i 25-årspresent. vad skulle ni vilja ha?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ryggsäcken tycker jag låter kanon. Man ska önska sig det man behöver och själv inte riktigt lägger pengar på. Så lite Skönhetsbehandlingar, massager eller annan lyx tycker jag är bra. Kanske en spaweekend med nån raring. Dyra glas som passar till all sorts dryck, både läsk, cider eller vin funkar oxå eller pengar att sätta in på bil-sparkontot.

Postat av: Anonym

tycker också det låter bra. när jag fyllde 25, vilket ju är hela två månader sen visste jag inte riktigt heller vad jag skulle önska mig. har ju liksom det mesta..

hur som - mamma tyckte också att 25 är en lite större födelsedag, och markerade dagen med ett vackert halsband.

sorgligt nog (eller vuxet?) tycker jag att ju äldre jag blir, desto mindre roll spelar det. saker man behöver men kanske inte riktigt vill/kan lägga pengar på är sånt man använder och som gör vardagen lite bättre - är inte bara sånt att satsa på, utan även sånt som man har mycket glädje av -roligt eller ej. dataväska är väl bra, de kostar ju en del. glas också, ittala gör jättefina :D

2009-02-07 @ 16:53:11
Postat av: stella

tycker också det låter bra. när jag fyllde 25, vilket ju är hela två månader sen visste jag inte riktigt heller vad jag skulle önska mig. har ju liksom det mesta..

hur som - mamma tyckte också att 25 är en lite större födelsedag, och markerade dagen med ett vackert halsband.

sorgligt nog (eller vuxet?) tycker jag att ju äldre jag blir, desto mindre roll spelar det. saker man behöver men kanske inte riktigt vill/kan lägga pengar på är sånt man använder och som gör vardagen lite bättre - är inte bara sånt att satsa på, utan även sånt som man har mycket glädje av -roligt eller ej. dataväska är väl bra, de kostar ju en del. glas också, ittala gör jättefina :D

2009-02-07 @ 16:54:21
Postat av: Christopher

Fallskärmshopp!!

2009-02-07 @ 22:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback