mer träning

nu blir det två träningsinlägg i rad här märker jag.. men det är ju det enda jag gör förutom skola och jobb.. när jag simmade skrev jag en hel del om simbeteende så nu får det väl bli lite gymbeteende då för variationens skull :) det jag skrev sist om att jag ska bli den enda tjejen som går dit sprack lite idag för idag var det tre tjejer där när jag kom, och bara en kille.. gött.. jag körde på som vanligt och det gick bra.. två av tjejerna kände varandra och höll ihop lite, den tredje cyklade bara, och så var det killen då som pressade på som fan och kikade på sina muskler i spegeln även när han bara stod stilla...efterhand fylldes det på med tre killar till som verkade tävla om vem som var starkast.. mot slutet stretchade jag och de två tjejkompisarna samtidigt i "cykelrummet" som är ett angränsande rum till där alla maskinerna finns..och då hörde jag dem säga till varandra att:

"det är ju många därinne som skulle behöva ta lite färre kilon..."
"mm.. känns fånigt när vi kommer där och bara gör fem kilo på allt"
"jamen det är ju vi som gör rätt och vi får iaf bäst träning"

nu känner jag mig lite inspirerad här.. nu är det vi mot dem! tjejerna mot killarna! muahaha (förmodligen bara jag som för den här kampen i mitt huvud)

Kommentarer
Postat av: Bloggarens PT

Keep up the good work C.!

2008-09-10 @ 19:18:09
Postat av: C

mm just det! jag tycker nog att jag har motiverat mig själv bättre än min PT gjort på sista tiden...

2008-09-10 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback