à bientôt

"jag kom att tänka på en sak.. om man är väldigt fet så har man ju väldigt stora kläder. om man bara packar i en sån liten flygväska, då får man ju typ bara plats med ett par jeans...!?"

ett sånt sms fick jag helt oväntat igår, det var ett roligt avbrott i pluggandet. nåt sånt lär ju iaf inte bli mitt problem när jag ska till paris, för det ska jag snart. om tre veckor befinner jag mig på fransk mark. jag börjar bli lite nervös, är ju ingen globetrotter direkt. idag hämtade jag även ut mitt pass och då blev det hela väldigt påtagligt. innerst inne ser jag dock fram emot resan extremt mycket. eftersom jag varit där förut så vill jag inte åka upp i eiffeltornet och kolla på mona lisa utan bara äta baguetter och croissanter och patisserier och säga bonjour hela dagarna.. det kommer bli skitbra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback