jag har egentligen hög arbetsmoral

idag var sista dagen på jobbet. i alla fall i den befattning jag har nu. jag kommer fortsätta jobba nån förmiddag i veckan och arbeta ute på "fältet". men det är ju inte det jag vill egentligen så jag söker fortfarande nytt (fortsätt spread the word :))
hursomhelst så firade jag den sista dagen med att försova mig. jag har aldrig kommit mer än typ 5 min sent vilket egentligen inte räknas. idag vaknade jag 10 minuter innan jag skulle vara på kontoret, 1 timme och 50 minuter efter att klockan ringt/skulle ha ringt (jag har inte alls hört den så jag vet inte om den ringt). dock kom jag bara 1 timme sent till jobbet vilket jag tycker är ganska bra jobbat med tanke på att jag försov mig så pass mycket. jag tolkar det som att mitt undermedvetna trängde undan ljudet från klockradion för att det tyckte att det var lite onödigt att gå till jobbet när jag ska sluta och inte hade nåt att göra. när vi läste personalekonomi pratade vi om att effektiviteten minskar ganska mycket under uppsägningstiden och det kan jag verkligen förstå. det är sjukt omotiverande att make an effort när man inte ska vara kvar. well well.. annat spännande som händer är att jag ska på lägenhetsvisning imorgon. jag har redan bestämt mig för att jag får den.

Kommentarer
Postat av: Ninjan

Jag håller på dig, du är värd den lägenheten. Ingen dum idé att centralisera dig :)

2008-10-14 @ 23:37:38
Postat av: mari

Oh! jag haller tummarna!

2008-10-15 @ 17:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback