irritationsmoment

ibland när man kommer in på en offentlig toalett så är det bajsrester kvar i toaletten. det gör mig fruktansvärt irriterad. det finns i princip ALLTID toaborstar på alla toaletter (utom på göteborgs centralstation där jag och stella var för nån vecka sen) och jag förstår inte vad det är som är så svårt med att städa efter sig. även om man tycker att det är äckligt så gör man väl det i fall att nån skulle stå på kö utanför?? jag skulle då inte vilja se en person i ögonen som ska in på samma toa som jag nyss varit och lämnat spår i. det här kan då bli ett problem om jag kommer in på en toalett, där nån annan inte städat efter sig, och råkar utöka dessa spår. jag VÄGRAR nämligen städa bort nån annans bajs. denna princip går före att slippa se köpersonen i ögonen.

något annat som irriterar mig är människors läten.. det kan t.ex. vara någon på spårvagnen som sitter och hostar eller harklar sig, eller som idag när jag satt på biblioteket och killen bredvid mig drog in snor hela hela tiden. jag ville bara slå honom och skrika att han skulle gå och snyta sig. men det gjorde han inte.. så jag fick gå ut och ta några djupa andetag. okej jag har varit lite känslig idag.. :) but still!!

Kommentarer
Postat av: Nietzsche

Jag tycker du borde kombinera här för att finna en lösning. Ta med en toaborste och poka den som gör konstiga ljud. Det kan hjälpa.

2008-10-18 @ 23:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback