flyttkö

min blogg har befunnit sig i nån slags flyttkö. blogg.se har bytt nåt system och man har varit tvungen att uppgradera till det nya systemet. för detta krävdes tydligen att stå i kö. under tiden har jag inte kunnat logga in på bloggen och därför har det varit relativt dött här.. kände mig mycket tacksam när jag såg att jag fortfarande har några dagliga läsare... kanske det är bilderna på kokosbollarna som lockar :) jag har ju aldrig varit nån once a day-bloggare men ibland händer det saker som jag vill uttrycka min åsikt kring och då har det känts surt att inte kunna logga in. jag hoppas att jag kommer uppdatera lite mer regelbundet framöver....

Kommentarer
Postat av: linda

jag har saknat ditt bloggande :)

Postat av: C

vad kul att nån har gjort det iaf :)

2008-06-25 @ 19:53:08
Postat av: stella

JAG MEEEEED!

2008-07-01 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback