telefonförsäljare

de senaste två veckorna har jag rekryterat ett gäng telefonförsäljare. har känts lite svårt ibland att sitta och sälja in uppdragen när man egentligen tycker synd om de här stackars människorna som ska jobba med det. men de har ju faktiskt sökt tjänsterna på eget initiativ och verkar tycka att det är helt okej jobb. de är t.o.m. duktiga på det! jag har dock märkt att jag blivit lite mer ödmjuk inför såna där jobbiga typer på stan som står med pärmar och hoppar på en. har pratat med två stycken den senaste veckan. har väl insett att de bara gör sitt jobb, och att de kanske t.o.m. tycker det är kul, så då behöver man ju inte förstöra det genom att dissa dem. en försäljare jag pratade med var från god el och han var himla trevlig. om jag bestämmer mig för att byta till god el ska jag leta upp honom på stan och skriva på hans papper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback