blöta kalsonger

när jag kom till tvättstugan idag så stod nån annans grejer där och tumlarna var på men kördes inte.. det gjorde ju inget men tyckte lite synd om ägaren då denne inte kan komma in i tvättstugan med sin dosa och hämta sina saker förrän han bokat ett nytt pass. när det nu var min tur att tumla så visade det sig att grannens kläder låg kvar där och inte var tumlade. men vad ska man göra.. jag tänker ju inte tumla hans först så jag plockade ur alla grejerna.. i den ena låg enbart ett par märkeshorts och en märkesskjorta, men i den andra låg fullt av blöta kalsonger och strumpor! det kändes på nåt sätt inte okej att ta i kalsongerna, trots att de var rena.. lite halvt otillåtet, som att vara och rota bland hans intima delar... så jag plockade ut allt med underarmarna för att slippa ta i det haha... och så tänker jag vad pinsamt han kommer tycka det är när han väl kan hämta sakerna och inser att någon stackare har tvingats ta i hans underkläder.. det hade jag gjort om nån okänd pillat bland mina trosor.. men så hade jag ju inte glömt kvar tvätten heller!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback