direkt uppsåt

fan nu har en stor spindel krupit in genom ventilen och satt sig på min vägg.. har inte sett en spindel inomhus sen sommaren jag flyttade hit när det satt en helt enorm en i korridoren utanför min dörr.. då tog vi hjälp av en spindelintresserad granne som fick forsla bort den. jag har flera gånger sen dess tänkt att det är bra att han bor här så jag kan ringa på om det kommer nån mer spindel. men för några dar sen noterade jag att nån annan hade flyttat in i hans lägenhet, och nu kommer det en spindel!! aja men nu ska han dö den jäveln. flugsmälla för 4,50 på ullared är helt klart värt pengarna. synd bara att han inte kan berätta för sina spindelkompisar att det inte är så lönt att krypa in här..........

Kommentarer
Postat av: emil

ditt fel om det regnar idag.
och det gör det.
jag är sur på dig nu.

2008-01-16 @ 11:17:11
Postat av: C

det regnar för fan alltid här ändå.. men det gjorde det inte idag!

2008-01-16 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback