i-landsproblem...

just nu är jag väldigt trött på att vara student.. trött på att aldrig känna mig helt ledig.. trött på att leva i konstiga 5-10 veckorscykler... men mest trött på att aldrig ha några pengar, att inte kunna gå och handla mat utan att först behöva kolla kontot och stå och huvudräkna i affären så jag slipper en eventuell pinsam situation i kassan...
och så är jag lite trött på svåra tentor som frågar efter sånt som ingen har lärt oss så att man får försöka väcka sina sedan länge insomnade matematikgener mitt under tentan.. idag var kursen slut men jag var totalt opepp på att tenta/redovisningsfesta och belönar mig själv med en fet bit rabarberpaj istället.

Kommentarer
Postat av: dappe

du verkar vara rätt trött på allt just nu, lite små deppad kanske? kasnke dax för en paus.

2008-02-22 @ 17:17:09
Postat av: Stina

Jobba lite extra under rean kanske...? Eller, SÅ pank kanske du inte är? :-)

2008-02-25 @ 21:22:23
Postat av: cecilia

här tas inga pauser :)
skulle faktiskt precis blogga om bokrean.. kände mig lite småsugen på att jobba faktiskt :)

2008-02-26 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback