treochetthalvtår försent

riktigt trogna läsare kanske minns när jag var lite förälskad i en kille på teknikmagasinet som låg granne med mitt dåvarande jobb. andra kan läsa mer här. Jag stod och tittade på den här killen i ca 1,5 års tid och vågade aldrig prata med honom. häromdagen såg jag honom för första gången sen jag flyttade ner till gbg! han har avancerat och är nu butikschef på ett annat teknikmagasinet i sthlm där jag hade turen att gå förbi. som tur var behövde karin handla något som fanns på teknikmagasinet så vi fick en ursäkt att gå in. vi fick hjälp av honom och jag säger nåt i stil med "visst har du jobbat i ringen" och förklarar att jag jobbade mitt emot osv. han frågar om jag jobbar kvar och vi pratar lite om göteborg samt om tangentbordet karin ska köpa. fick kanske inte ut så jättemycket av samtalet, han bjöd alltså inte ut mig eller så :), men nu har jag iaf pratat med min moshi! jag är stolt :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag är så stolt att jag diskret torkar bort en tår i ögonvrån... :-)

2008-08-04 @ 20:10:11
Postat av: c

ingen förstår mig som du när det gäller detta :) eller anar jag ett uns ironi? :)

2008-08-05 @ 00:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback