nästan skogspromenad

jag älskar att gå på skogspromenad.. jag älskar när det är ojämnt under fötterna och det luktar friskt, fuktigt och barrigt. jag var mycket i skogen när jag var liten, det kanske är därför. annars har jag ju bott i stan hela mitt liv så det blir mest asfaltspromenader faktiskt. men idag upptäckte jag en liten mysig stig i mitt närområde. den var omgiven av en massa skog som jag inte vågade gå in i eftersom jag var själv. men jag fick iaf gå på kottar och grenar och beundra den vackra natur som jag inte hade en aning om fanns här. till slut kom jag fram till bebyggelse som visade sig vara bergsjön, och insåg då att jag nog hade gått ganska långt så jag vände tillbaka och gick asfaltsvägen hem igen. det tycker jag allt var väl spenderade timmar såhär sista dagen på sommarlovet.. imorgon är det upp 06 och kommunikation på arbetsplatsen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja! Skogspromenader är så bra! Det är bland det bästa med att komma hem, man kan gå i bekanta skogar och därmed knata rakt genom dem istället för att tassa på stigarna. Plus att man minns var alla fasta orienteringskontroller fanns, en vacker dag ska jag ta med mig en sprayfärgflaska och måla över dem. Moahahahaha....

2008-09-02 @ 07:57:36
Postat av: C

uäh.. orientering.. jag har för mig att jag var rätt bra på det men jag lyckades typ bli sjuk varje gång det var dags, för det var så fruktansvärt tråkigt.. det är ju som att ta en mysig skogspromenad och göra värsta prestationen av det hela! näe..

2008-09-03 @ 22:59:57
Postat av: anneli

Om man måste gå upp 06 när man läser psykologi så är jag glad att jag har valt ekonomi. :)

2008-09-05 @ 11:30:38
Postat av: C

ska man vara kl 8 på linneplatsen så :) hehe vad söt du är!

2008-09-05 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback