back for now

tänkte bara meddela att jag fortfarande är i livet.. frågan är om mina händer är det... jag har käkat antiinflammatoriska tabletter i tre veckor, använt jättehandikappande handledsskenor samt inte använt datorn mer än betalat räkningar, kollat adresser och mailen då och då, och det är inte bättre!! jag antar att jag inte borde sitta vid datorn då men eftersom mitt ordinerade datorförbud gått ut så tänker jag skita i det för tillfället.

jag har gjort vuxentestet som
stina har på sin blogg. jag antar att ingen blir förvånad om jag säger att jag blev äldre än min egentliga ålder.. men snälla nån, 33 år är väl lite väl...? testet tyckte att jag var så gammal nämligen. lite märkligt tycker jag eftersom jag varken dricker kaffe, vin, eller har bil, barn, hus, eller nånting sånt. men tips jag fick för att lbi lite yngre var att börja dricka öl och åka till hultsfred.. jag funderar seriöst på att göra det.. åka till hultsfred alltså.. bara för att.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag var på Hultsfred -98 (när jag var 17,5) och redan då var jag nog redan för vuxen för att uppskatta slabb o primitivt leverne. Kul att ha gjort det, men aldrig mer.

2007-05-15 @ 22:59:33
Postat av: linda

hejhej
hela grejen med äventyret är att det är hemligt och jag vill inte avslöja vad än, fast jag antar att du kommer få veta i sommar då jag måste börja lägga ut lite krokar.. :)
hur mår din hand egentligen? jag vet inte ens vad som hänt från första början..

Postat av: cecilia

ojojoj.. låter som du ska göra värsta "vandra runt hela jorden" eller nåt..
jag vet inte heller vad som hänt.. jag trodde det var typ musarm pga att jag suttit konstigt framför datorn.. i soffan och så.. men det blir ju inte bättre när jag låter bli datorn. så jag vet inte.. men det är svullet och gör ont i lederna typ. men annars bra :)

2007-05-18 @ 17:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback