djungelvagnen

idag åkte jag hem med djungelvagnen. den är resultatet av en omröstning som gjordes bland barn om vilket motiv de ville ha på en spårvagn. resultatet blev djungel så nu finns det en vagn som åker omkring som är målad med lejon och lianer och annat sånt. den byter linje varje dag tror jag så den åker lite här och var. den är lite speciell eftersom det bara finns en så det händer att folk pratar om den och typ "titta där är djungelvagnen" och sånt. jag tycker det är trevligt. alla vagnar borde vara såna, eller med olika motiv. det skulle liva upp lite istället för som det är nu när större delen av vagnarna ser ut som kvarlämningar från östblocket.

djungelvagnen

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅH!! jag saknar gbg. jag vill oxå se djungelvagnen och snart öppnar zara :( jag saknar dig och att kunna hänga hemma hos dig och bara vara. jag saknar bonde söker fru. min mejl funkar inte så ofta men mejla gärna och uppdatera mig om ditt liv. jag tror det händer massa saker som jag vill veta :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback