det är vår!

sitter och pillar lite med min hemtenta som ska vara klar på måndag.. förhoppningsvis blir jag klar idag och har då hela söndag och måndag på mig att vara helt ledig i det fina vädret! (jobbar imorgon). eftersom jag har tillgodoräknat mig statistik och slipper göra tentan som resten av klassen ska göra på måndag inser jag nu en nackdel med att inte känna en enda kotte utöver sina klasskompisar. jag tvivlar starkt på att någon kommer att vilja ha picknick med mig på söndag istället för att plugga statistik...nu är ju detta en unik situation men ändå.. jag kanske ska gå ut i nån park och sätta mig bredvid nån som ser trevlig ut.
jag har förresten tänkt tillägna ett inlägg till mina stockholmsvänner som varit på besök, eftersom de är arga för att jag aldrg skriver om dem. ska bara göra klart hemtentan först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback