hur skumt är inte detta?

för ett par år sen lärde jag känna en kille på internet. rent vänskapligt, eftersom jag var olyckligt kär i någon annan. vi chattade lite då och då men jag kände mig inte riktigt bekväm med att träffa honom för jag misstänkte att han var intresserad av mig. men när han sen skaffade flickvän tyckte jag att det borde vara safe, så vi gick och fikade och hade det trevligt. fortsatte chatta, helt vänskapligt. sen ville han bjuda mig på dyr restaurang och jag tänkte att det kunde väl vara ok för jag visste att han hade pengar. samma dag som vi skulle ses frågade jag på msn var vi skulle mötas och när, men han sa att jag skulle höra av mig när jag var klar att gå istället. sagt och gjort, när jag var klar var han inte online på msn så jag skickade ett sms och ringde även eftersom jag inte fick nåt svar. har inte hört ett ljud från killen sen dess. han svarade aldrig på smset och han loggade aldrig in på msn igen, åtminstone inte innan jag tog bort honom från min lista. hur skumt är inte detta?! hur kan man snacka med nån i ett år, bjuda ut den på middag och så gå under jorden? jag tänker fortfarande på detta trots att det är över ett år sen. inte för att jag är bitter eller så men jag kan inte fatta vad som hände. ville han inte träffa mig hade han ju inte behövt fråga. undrar om han fortfarande läser här...

Kommentarer
Postat av: Danne

kan det ha hänt honom nått samma dag han skulle höra av sig? sen vågade han inte höra av sig o förklara? kan det vara så? mend et är klart man grubblar över det...skulle jag med göra..

2007-01-25 @ 17:40:22
Postat av: cecilia

ja den kan väl ha hänt nåt, men vadå inte våga höra av sig? det är ju en rimlig ursäkt.
det var ju den kvällen jag drog med dig till mcdonalds istället eftersom jag inte hade nån mat :)

2007-01-25 @ 18:13:08
Postat av: Robert

Har du fixat den där bakgrunden själv? Jag måste kolla på det där nån dag..

Postat av: cecilia

nä.. den finns färdig att välja

2007-01-25 @ 22:58:39
Postat av: Danne

Jag misstänkte att det var den dagen, men var inte säker.. från en flott resturang till macdonald's.. det kan gå snabbt här. vad har du kommit fram till för ursäkter då, anledningar, osv till att han aldrig hörde av sig? hur tog du det? det verkade inte allt för uppriven tyckte iaf inte jag...men nån människokännare har jag aldrig varit kännd för...:P

2007-01-26 @ 15:21:57
Postat av: kalle kula

kan det inte ha varit sa att ni pa internet ando hade nagon slags flortig jargong nar ni pratade med varandra och att aven om han intalade sig att det bara var en vanskaplig traff till sist insag att det inte var en kompis han letade efter och da fick kalla fotter och daligt samvete? alternativt att han blev "pakommen" av sin flickvan och hon blev pa daligt humor. i vilket fall tycker jag da att han kan forsoka komma med en vettig ursakt.

2007-01-28 @ 20:33:26
Postat av: cecilia

jo men precis.. jag har tänkt på det också. jag har tänkt alla möjliga scenarion. men det enda jag kommer fram till är att oavsett vad orsaken är så kunde han hört av sig. jag vet att han lever liksom..

2007-01-28 @ 23:11:26
URL: http://cinderella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback