oh no

jag håller på att bli förkyld.. inte bra, för jag ska till norge på söndag. jag traskade till en hälsokostbutik och frågade vad man ska göra om man inte vill bli sjuk. då sa hon att det enda som egentligen fungerar är det här (visade en flaska med röd solhattsdricka) men att man inte skulle följa instruktionerna som sa 1 ml då och då. nej man skulle ta 100 ml i timmen men det kunde de inte skriva på förpackningen för då skulle medlet vara tvunget att säljas på systemet. det innehöll 66 vol% alkohol nämligen. 100 ml i timmen är ju 1 dl  såvitt jag vet och jag vet inte riktigt hur vol%systemet fungerar eftersom jag aldrig behövt bry mig men det blir väl 6 cl alkohol på 1 dl då? det är ju för sjutton en drink i timmen. är hon knäpp eller. jag gick till apoteket istället och köpte c-vitamin och tabletter istället. nu sitter jag under mitt täcke och dricker te. hoppas det hjälper. imorgon ska jag skriva temaaarbete och det är ju inget man blir frisk av direkt.

Kommentarer
Postat av: Stina - bloggen lever igen

Hahah, kul att ha första fyllan på det sättet annars. Synd att hon förklarade anledningen, skulle vara kul när du redogjorde för en dag med oväntat rus. :-)

2007-02-09 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback