jag älskar att svara på frågor

1-79

1. Vilken svordom använder du mest?
jag tror att det är fan faktiskt. Konstig första fråga….

2. Äger du en iPod?
nej tyvärr.. skulle vilja ha en men det är inte värt pengarna

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
det beror ju liksom på när jag ska upp. Just nu är den inställd på 07.00 och jag går upp 07.30

4. Hur många resväskor äger du?
en jättedålig stor rullväska från rusta och en sån stor bag. Så två..

5. Använder du flip-floppar?
när vädret och kläderna tillåter

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
oftast ett ica som ligger ganska nära. Den får högst poäng på en kombination av närmast/billigast/bäst

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
jag skulle hellre ta den. Det skulle nog de som tagit bilder på mig också vilja :)

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
hmm…minns inte.. jag kollar alldeles för lite på film. Ofta har jag dem bara på utan att titta

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
en kompis. Varför skulle jag vilja umgås med en barnfamilj??

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
det beror ju helt på hur mycket man vann.. var det enormt mycket skulle jag nog köpa en lägenhet. Om det bara var ganska mycket skulle jag kanske köpa en ipod då..

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
det är jag helt övertygad om.. jag vet ju att åtminstone jag själv har gjort det

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
någonsin.. jag gör det inte just nu men det har hänt.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
ska kolla…. Anna ternheim ”separation road”

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
men hallå?? Lars winnerbäck :)

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
nej det har ingen gjort

16. När var senast någon stötte på dig?
jag vet inte.. räknas ens egen kille? Isf var det väl häromdagen

17. Vad åt du till middag senast?
spaghetti och köttfärssås, det var igår.

18 Använder du huvtröjor?
inte jätteofta men det händer

19. Kan du vissla?
ja det kan jag. Kanske inte några avancerade melodier men ljud iaf

20. Vem var den senaste som ringde dig?
det var therese som sa att hon skulle äta semla i kafeterian.

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
ehm.. nåt oläskigt

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
såklart.. alla blir väl pratade bakom ryggen om

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
031, om det är riktnummerområde vi pratar om. Man kan dock inte ringa till mig genom att börja med detta nummer

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
absolut. Vi hade cartoon network och the childrens channel och tv1000 som visade sylvester och pip på lördagmorgnarna.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
ska kolla… 320.000 kvm totalt och ca 180 butiker

26. Hur många syskon har du?
ett styvt sådant. Men jag är uppvuxen ensam

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
jag är inte den som raggar om det är det man menar.

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
yrrol ”ska vi inte pröva att trycka på ON”

29. Äger du några popband t-shirts?
nej faktiskt inte.. jag har gjort

30. När flög du senast?
i slutet på april 1995 när jag flög hem från kreta..

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
två

32. Läser du för skojs skull?
inte längre. När jag har tid över att göra nåt för skojs skulle väljer jag inte direkt att läsa eftersom det är det jag gör resten av tiden.

33. Pratar du några andra språk?
engelska

34. Diskar du din egen disk?
ja jag måste ju eftersom ingen annan gör det

35. Har du gråtit offentligt?
ja

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
en laptop. Jag tycker väldigt mycket om den

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
försöker men jag har dåligt tålamod så det går inte alltid så bra. Jag vill kunna allt från början

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
nej det vill jag just nu inte göra


39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
jag tycker inte att han borde men traditionell som jag är så förstår jag inte varför han inte skulle kunna göra det

40. Kan du kasta macka?
om det är en bra sten

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
nej

42. Vad har du med dig in på bion?
jag måste inte ha nåt men om det blir nåt så blir det lösgodis.

43. Vem var din favoritlärare och varför?
all time high? Det måste nog vara katarina (r.i.p.) som jag hade i historia och religion på gymnasiet. Hon var helt galen och kunde göra det mesta intressant.

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
jag har dejtat nån MED en religion. Gills det?

45. Vad har du för väder?
växlande molnighet just nu tror jag men det är mörkt

46. Har du en blogg?
gissa

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
psykologi

48. Gillar du att flyga?
se fråga 30 och dräm till med en gissning

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
omtänksamhet

50. När sov du senast på golvet?
direkt på golvet utan underlag har jag aldrig gjort. Annars var det i november nån gång

51. Vilken är din favorit drink?
cinderella

52. Gillar du din boendesituation?
den är okej men den kräver massa pengar

53. Vilken är din mammas hemstad?

stockholm

54. Din pappas hemstad?
min pappa kommer från en by i mörkaste småland

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
jag sover ca 7 timmar och det fungerar jag av. Men för att må väl medan jag fungerar skulle jag behöva 9

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
oftast är de inte bokade alls för jag vet i huvudet vad den enda grejen jag har att göra är

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
haha verkligen inte.

58. Vilken är din favoritfrukt?
honungsmelon är väldigt gott men jag får ont i halsen av det

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
verkligen inte.. men jag försöker kolla på mängden fett och proteiner och fibrer och sånt

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
tjugotre

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja. Inte när jag bloggar men alltid annars.

62. Tror du på liv på andra planeter?
nej faktiskt inte

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
det vill jag inte tänka på


64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror inte att gud kan placeras i en sån kategori

65. Vad var det senaste du åt?
en semla.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
samma kön. Jag förstår mig inte på män

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
efter pappas mormor

68. Gillar du senap?
japp.. inte så att jag äter med sked men det är gott där det hör hemma

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
varför i helvete ska det vara såhär

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jag tror inte det. Men jag kan ju inte lova

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
nån neurotisk typ, kommer inte på nån nu

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nej aldrig

73. Tycker du om att krama folk?
ja det är väl helt okej. Inte okända typer dock

74. Skulle du säga att du är trendig?
absolut inte

72. Äger du en digitalkamera?
yes

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
nån har sagt att jag ser ut som en blandning mellan tilde fröling och jennifer lopez. Jag tvivlar starkt på det

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja.. varför säger de då att de ska ringa

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
det fattas en tärning, säkert nån mer

76. Tycker du att du är attraktiv?
ibland känner jag mig attraktiv, men jag beskriver mig inte så

77. Vad är du allergisk mot?
ja.. det undrar jag med. Nånting är det eftersom jag nyser jämt och har kli i ögonen

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej då skulle jag väl inte göra det

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback