avsnitt 218: cecilia gnäller

jag hatar centraldammsugare för att:
  • det inte går att dammsuga annat än i raka linjer eftersom munstycket inte går att dra sidleds eller diagonalt.
  • jag måste ha ytterdörren öppen eftersom uttaget sitter utanför
  • jag känner mig som will smith i independence day som drar en utomjordning i en fallskärm, när jag släpar slangen i korridoren
  • upphängningen i städrummet är anpassad för chalmerister. teknologin kring hur man rullar ihop den slangen är inte till för vanliga människor.

jag ska köpa en egen dammsugare, var finns det billiga såna?

dessutom hatar jag att det går att säsongsjobba i norge som svensk. det borde inte vara tillåtet att arbeta i ett annat land än där man är medborgare.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det kanske ÄR en utomjording! Och Nya Ullevi är moderskeppet. :-)

2007-02-28 @ 09:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback