sen sist

inser att jag inte bloggat på ca tre veckor. först gick jag in i ett lätt depressivt tillstånd och surade i en vecka efter att ha varit hos mitt sista hopp - the sjukgymnast - som sa att allt på mig ser bra ut och att hon tyvärr inte kan hjälpa mig. sen åkte jag till stockholm och var för första gången denna sommar lite upptagen. det blev bara en dryg vecka men det kändes som att jag hann med en hel del. har även kommit till några insikter; jag vill aldrig tillbaka till mitt gamla jobb, en viss myndighet borde sprängas i luften, och hundar är äckligare än katter. det kändes extra svårt att åka från vännerna denna gången. vet inte varför, kanske för att vi inte har nån idé om när vi kommer ses nästa gång, eller för att linda ska flytta och jag börjar inse att allt kanske inte ser likadant ut den dag jag eventuellt kommer tillbaka.

denna sommar har varit den tråkigaste nånsin. den började bra med bröllop och ölandssemester, en trevlig första vecka i sthlm, sen blev allt bara jobbigt och ensamt. behöver jag säga att jag längtar till skolan börjar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback