kvällens förehavanden

det har varit en riktigt trevlig kväll. bakade kakor och åt dem (inte alla, så nu har jag lagrat ifall nån kommer på besök *hint*), sen stoppade vi in mitt nya minneskort (från ullared) till ps2 och spelade lite, och kollade sen på grease! (också från ullared).

nu har också första kursboken inför hösten anlänt. den verkar så spännande att jag vill börja läsa den på en gång, men så nördig är jag inte. den handlar om the psychology of behaviour at work och jag känner att jag kommer kunna relatera till den SÅ mycket.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du får väl sjunga för boken: "You're the one that I want, oaoaobadoba - hohoho". (Eller sjunger de nåt som jag aldrig hört istället för oaoabadoba?)
Om du inte är mätt på ämnet efter tentan så kan jag har skrivit en uppföljare tills i jul. ;-)

2007-08-30 @ 08:15:41
Postat av: Erik

Tycker du kan bjuda mig på en kaka faktiskt!
Sen bara så du vet, dom som bor i Ullared gillar inte att man kallar Gekås för Ullared ;) fick jag lära mig i somras! haha

Postat av: cecilia

haha jo jag vet att de inte gillar det, men det finns ju massa andra butiker där som vi var inne i, inte bara gekås!

2007-08-31 @ 13:16:41
Postat av: cecilia

jag var tvungen att lyssna på låten.. jag tror faktiskt att de sjunger "you're the one that i want - you are the one i want -ho ho ho" :) lyssna om du får in det :)

2007-09-01 @ 14:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback