känslig? jag?

igår var i princip den första någorlunda somriga dagen i göteborg sen jag åkte härifrån i början på juni. med någorlunda somrig menar jag knappt 20 grader och rätt blåsigt - men sol! detta firade ola och jag genom att bevittna solnedgången på en klippa vid havet, iklädda tjocka tröjor och med en filt runt oss..
idag sitter jag här med rinnande näsa, irriterad hals och en begynnande huvudvärk. jag borde förstått det - jag har ju faktiskt tränat på sistone, och när jag gör det tål jag ingenting. men men..... förhoppningsvis går det över tills jag åker till stockholm nån gång nästa vecka, och då kanske jag slipper bli sjuk där (som jag alltid blir annars).

Kommentarer
Postat av: Stina

Borde inte du o din karl fira 1 år snart? Eller?

2007-08-01 @ 17:08:26
Postat av: cecilia

det gjorde vi för ett par veckor sen. vi tänkte gå ut på en riktig lyxrestaurang men det visade sig att alla hade semesterstängt (????) så det fick bli en "lite" billigare istället. gott och trevlig var det iaf.

2007-08-01 @ 18:12:04
Postat av: Stina

Hehe, lite längta tillbaka till öppet-dygnet-runt i Sthlm, någon? ;-)
.
Grattis i efterskott! Hurra hurra hurra hurra!

2007-08-02 @ 08:30:46
Postat av: Linda

Precis, hur soft som helst. tror jag även om det säkert är litet. jag vet inte, så sent som möjligt men innan det är inskrivning. har int fått nå papper om när jag börjar. suck.
snart ses vi. kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback