she's alive!

nu har jag ett litet andningshål i mina studier då den första deltentan på ekonomin avklarades idag. det gick faktiskt förvånansvärt bra (tror jag). ganska lätta frågor med tanke på hur övningarna sett ut tidigare.. men nu vet jag lite vad det hela går ut på så nu ska jag köra på och inte få nån omtenta den här terminen heller är tanken :)
när man har andningshål kan man även passa på att ägna sig åt lite större projekt som att vårstäda, vilket jag tänkte göra imorgon (a.k.a. en vanlig lite ordentligare städning i kombination med att det råkar vara vår).
men vi hörs väl den 2a maj då när nästa tenta är över...:) nädå, så farligt är det faktiskt inte

Kommentarer
Postat av: Stina

Om du kommer in i ett städstim är du hjärtligt välkommen hit o fortsätta saneringen! :-) Det är knappt man märker att solen står högre på himlen när bara några enstaka solstrålar klarar att forcera smutslagret på rutorna...

Skönt att ekonomin går bra, när jag pluggade Kvantitativ metod 5p var jag helt lost alla fem veckorna. (Sen fick jag självklart U på tentan.) När jag läste till omtentan gick några svaga ljus upp och under själva skrivningstiden drabbades jag av lite genialitet för jag fattade precis allt! Då kände jag mig mäktig! :-D

(Nu har jag glömt allt, haha... Fick t.o.m. googla "forskningsmetodik" för att komma på vad kursen hette... )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback