en sån igen...

Den här hittade jag på saintkildaroad.blogspot.com som för övrigt är en väldigt bra blogg.. läs den!


Tio första


Första bästa kompis: karin

Första bil: none so far..
Första kärlek:
måste ju varit typ danilo eller nån med tanke på vad vi lekte efter dagis..
Första husdjur:
tusse the cat
Första semester: vad räknas som semester, jag befann mig säkert på en strand under min första sommar, men första utomlands var som 4åring på lanzarote
Första jobb: jag var 15 år och jobbade på julen på presenthuset hon & han vid mariatorget
Första köpta skiva: första jag köpte själv tror jag var no doubts tragic kingdom. det var på vattenfestivalen så det var ju rätt länge sen.. tycker fortfarande att den är bra dock
Första riktiga kärlek: K i guess
Första piercing: jag tog hål i öronen när jag var 9, det är väl iofs inte klassat som piercing utan som just ?hål i öronen?, men det är det enda jag har
Första konsert: haha det var nog GES, ni vet guld i usa-gänget.. nån gång 94 eller så

 

Nio senaste


Senaste alkoholdrycken:
joråsåatte..
Senaste bilfärd: i måndags när jag blev skjutsad till tåget efter att ha firat påsk på landet
Senaste filmen du såg: natt på muséet
Senaste ringda telefonsamtal: ska kolla... gud vad tråkigt.. igår 09.48 ringde jag till jobbet så de kunde komma och släppa in mig..
Senaste bubbelbadet: åh vad jag vill ha ett badkar.. det var nån gång i julas när jag var hemma
Senaste spelade cd: måste väl vara anna ternheim då eftersom den fortfarande ligger i cd-spelaren.. man lyssnar inte på cd så ofta.
Senaste kyss: 20e mars och tillåt mig att påpeka att det är FÖR länge sen
Senaste gången du grät: jag gråter väldigt sällan nuförtiden.. det är helt underbart skönt.. jag minns inte.. det var säkert till nån film eller nåt
Senaste måltiden: dagens frukost som utspelade sig nångång vid 13-tiden


Åtta har du nånsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: eh ja.. tror det?
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: alltså om t.ex. andreas skulle ha raggat på mig? nej något sånt har aldrig hänt, hur hemskt vore inte det..?
Blivit kär vid första ögonkastet: nej, annars är väl jag en sån som tror på sånt
Fastnat med blicken i någons urringning: det har jag säkert
Fått ditt hjärta krossat: miljoners bitar
Haft ett one night stand: nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: ja
Busringt till någon: hehe.. ja, och vad roligt det var


Sju saker du har på dig just nu

1. svarta träningscapribyxor
2. grått linne
3. skitfula snobbentrosor
4. bh
5. c'est tout
6.
7.

 

Sex saker du gjort idag

1. vaknat 8 trots att jag hade sovmorgon
2. varit på marknaden och köpt avocado, cashewnötter och dadlar
3. haft långfrukost
4. suttit i solen och läst externredovisning
5. sytt i en knapp i min jacka
6. sett reprisen av room service


Fem favoritsaker utan rangordning

1. sängen
2. datorn
3. mp3n
4. mobilen
5. chokladkakan som ligger två meter ifrån mig


Fyra personer du kan berätta allt för

1. Emil kunde jag berätta allt för
2.
3.
4.


Tre val

Blått eller rött? grönt
Sommar eller vinter? Just nu, sommar
Choklad eller chips? Choklad

 

haha typ de tre omöjligaste valen i världen

 

Två saker att göra innan du dör

1. roadtripa i usa.. kanske..
2. skaffa ungar

 

En sak du ångrar

det finns mycket jag ångrar men inget som jag med viljekraft hade kunnat förändra


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback