alban och jag

den här veckan har jag jobbat som redovisningskonsult åt alban albansson i alba ab, utöver de vanliga heltidsstudierna.. tack vare alban har jag kommit hem omkring 21.30 på kvällarna, inte hunnit göra nånting vettigt, fått yrsel, samt drömt mardrömmar om vinster och förluster vid avyttring och siffror som står på fel ställe.. imorgon ska jag sova tills jag vaknar och sen ska jag på fest och inte tänka ett skit på alban.

ett råd till alla medmänniskor där ute: JOBBA ALDRIG MED REDOVISNING, DET KOMMER ATT FÖRSTÖRA DITT LIV!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Alban verkar ju vara en Hyvens kille :)

Postat av: Stina

Ligger Albans företag möjligtvis i Albanien eller har det räckt att du lärt dig svenska redovisningsregler?

2007-04-22 @ 10:18:32
Postat av: cecilia

alban är inte hyvens och det är pga skilsmässa med frugan som tidigare skötte redovisningsarbetet som vi nu måste göra det.. så det kan bli..
företaget ligger i jönköping faktiskt, men det är krångligt nog eftersom sverige följer både svenska och internationella regler, som tyvärr inte ser likadana ut..HATA!

2007-04-22 @ 12:02:13
Postat av: Nina

Ser att det här är skrivet för 2 år sen så möjligheterna att du svarar mig är väl typ noll men i alla fall! Jag sitter just nu med samma j**la praktikfall och HATAR det.

Tycker inte vi fått tillräcklig undervisning för att lösa det här själva, dessutom under vår heltidspraktik..........blärk. Dumma Alban och hans exfru som tvunget skulle skiljas!

Jaja, jag ska googla vidare på det och se om jag hittar nån aktuell hjälp.........

2009-02-12 @ 23:23:47
URL: http://metrobloggen.se/finanina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback