singing in the rain

jag är så glad. jag har hur länge som helst letat efter nåt som rustar mig ordentligt för den göteborgska hösten (läs regnjacka och gummistövlar), men allt har varit för fult eller för dyrt. men så i lördags så visade min kära sambo mig en sportaffär i nordstan som jag inte ens visste fanns, där de av en händelse hade fått en vattenskada just pga ett skyfall. så där var de där dyra jackorna rabatterade och min snålhet fick se sig besegrad av mitt regnjackebehov. min jacka är grön, ungefär som oliver eller dåligt snor, men jag är väldigt snygg i den. jag ser ut som ett utelivsproffs. sen i söndags, bara av en händelse (när jag egentligen borde varit hemma och pluggat), råkade vi gå in i en skoaffär på avenyn och där stod ett par snygga gummistövlar och väntade på mig. de är vita med svarta blommor på. vet inte om jag kommer våga ha dem till skolan men jag hoppas. jag kommer se ut som skogsmulle men nu är jag iallafall redo för västkustvädret!
sen bara råkade jag springa på ett par sneakers och ett par svarta stövlar som jag letat efter hela sommaren... sån tur man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Stina - götetveteran

Du vet väl att fint väder i gbg är när det bara duggregnar? Vem är din sambo...?

2006-10-03 @ 09:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback