bye bye hål

ok efter att ha läst det här kan ni ju gissa vem som plockade fram tandtråden ur badrumsskåpet, gick och köpte en tungskrapa, och satte eltandborsten på laddning.. mm jag :)

förresten så hatar jag hemtentor.. jag längtar till min salstenta den 28e nov.. mest för att det är 1a advent helgen efter och jag får julpynta. men seriöst.. jag skriver om motivation men jag har ingen som helst motivation själv till att skriva den.. trots att jag vet att jag får åka till sthlm så fort jag är färdig med den. jag kanske inte vill åka till sthlm.

förretsen var jag ute på promenad i morse 8.30, före frukost. för den som känner mig vet ni att det inte är likt mig.. för den som känner göteborg vet ni att det var extremt otrevligt väder i morse. jag är så duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback