julmustregler

jag är så dålig.. det blev köttfärssås över igår så jag tänkte idag göra lite extra pasta till dagens middag samt till en matlåda.. och eftersom jag vill ha så lite disk som möjligt så skippade jag durkslaget när jag skulle hälla av vattnet och hällde därför ut halva spaghettin i diskhon.. så nu får jag koka en omgång till.. jag är så dålig

blev lite sugen på att ta julmust till.. men jag är en väldigt traditionell person som aldrig skulle drömma om att dricka julmust eller lyssna på julsånger före 1a advent. men jag har köpt en flaska som står och förbereder sig i kylen :) inatt drömde jag att en gammal kärlek kom på ett "nattligt" besök och gick "efteråt" upp och drack av julmusten eftersom han inte kände till mina strikta regler. jag blev rasande, för nu när flaskan var öppnad skulle ju inte skummet hålla sig till 1a advent då det var min tur.

what?

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha skön dröm:D

Postat av: Linda

Du är bara söt :)

2006-11-26 @ 02:05:26
URL: http://www.indala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback