seeeg

idag har varit den segaste dagen på länge.. vaknade vid 12 vilket är ganska normalt när jag är ledig.. dagen skulle ägnas helt åt städning vilket jag inte kom igång med förrän vid typ 15.. och vid 19.30 bestämde jag mig för att sluta trots att jag inte var klar.. då kanske jag hade hållt på 3 timmar effektiv tid och lallat runt resten. varför gör jag så? usch usch usch.. jag kunde varit helt klar en timme tidigare om jag bara skärpt mig. jag känner mig jättesur och oharmonisk.. jag är sämst på att komma ur sånt.. jag slår vad om att jag kommer reta ihjäl mig på nåt på jobbet imorgon...

är är förresten exempel på varför jag inte gillar krogen...



Kommentarer
Postat av: emil

fast det där ser ju roligt ut.

2006-03-13 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback