"det var evigheter sen nånting brann i alla fall nära mig.."

eller..? idag när jag i godan ro pratade i telefonen så hörde jag nåt skumt ljud och jag tänkte att spårvagnen kanske nödbromsat eller gått sönder eller nåt, men när jag lutade mig ut genom fönstret så försvagades ljudet.. jag vände åt andra hållet och öppnade ytterdörren istället och där verkligen tjöt det från brandlarmet... jaha tänkte jag och gick ut tillsammans med alla grannar. sen satt vi där ett tag utanför och väntade tills några bestämde sig för att vi kanske skulle stänga av larmet "det här har ju trots allt hänt förut". Så de gick upp på vinden där man stänger av, och där luktade det tydligen cigarettrök... nån idiot hade alltså rökt på vinden. det kom aldrig nån brandkår och än så länge har jag varken sett röken av (hahaaha) rök eller eld så det är väl lugnt. lite läskigt att jag inte fattade vad det var för larm innan jag öppnade ytterdörren.. jag tror inte jag hade hört det om jag hade sovit :S
nu ska jag städa lite.. tänk att det behövs även på 25 kvadrat....

Kommentarer
Postat av: Göthe

Kopieringstanten har kl 00.20 förra veckan(?) per tele erbjudits en uppgörelse av Cosmos och ska få ca 800000:- + 60000:- så hon, med lag och rätt på sin sida kan återfå sin heder. Eller nåt sånt, hon skriver ju som en kratta. :-)

2006-07-25 @ 21:52:41
Postat av: cecilia

är detta sant? finns det oberoende källor som kan bekräfta detta?

2006-07-25 @ 22:33:01
Postat av: Göthe

Prova med Domare Cosmos, Universumvägen 1, Oändligheten. Han har dock ganska mycket post att gå igenom så det kan dröja innan han svarar. :-)

2006-07-27 @ 21:28:02
Postat av: cecilia

ehrm... ÖVERdomare Cosmos tack! :)

2006-07-28 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback