utfrågning

idag när jag skulle gå och köpa te så stod det några skolungdomar utanför som frågade en tant om de fick ställa några frågor till henne.. men hon sa nej som alla gör. eftersom jag älskar frågeformulär och att svara på frågor överhuvudtaget så jag gick jag väldigt långsamt och väldigt nära dem när jag gick ut, så att de skulle stoppa mig. och det gjorde de. jag fick svara på:

vad tycker du om biltullarna; bra, dåligt eller bryr du dig inte?
hur gammal är du?

gjorde man inte mer avancerade undersökningar än så när man gick i skolan?
för övrigt svarade jag dåligt på första frågan och 21 på andra...


Kommentarer
Postat av: larsemil

jag är för biltullarna.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=503547

och http://trangselavgifter.blogg.se

2006-01-13 @ 11:47:04
Postat av: cecilia

såklart du är din kommunist.. men du bor ju inte i stockholm. du vet inte hur det är på riktigt. tro inte på allt som står i tidningen, det fungerar INTE problemfritt. det är visst kaos i tunnelbanan t.ex. och anledningen till att det är tomt på vägarna är att det bara gått en vecka, och folk fortfarande sitter hemma och är bittra och vägrar betala. snart kommer det rulla på som vanligt

2006-01-13 @ 12:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback