en bra bok

jag har läst en jättebra bok som heter "konsten att vara ela" av johanna nilsson. häromdagen läste jag i en horoskopbok att fiskar (alltså jag) inte är så förtjusta i att läsa eftersom de trivs bättre i sin egen drömvärld än i någon annans. det stämmer nog på mig och det är därför jag inte så ofta tycker att böcker är bra. men den här boken var ungefär som min egen drömvärld. ela som den handlar om tänkte och pratade på samma sätt som jag tänker, så det var hög igenkänningsfaktor. därför kanske inte andra som inte känner igen sig tycker att den är bra, men såhär ser den ut ialla fall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen,den har ja me läst, den va superbra!! Ville läsa den igen, men min kompis förstörde den,hehe. Mkt stämde, förutom d där me skådespelandet, ja e sääämst på å låssas =)

Postat av: Anonym

Hon (Johanna Nilsson) har skrivit en bok som hette nåt me Hon går ut genom bilden å in i tavlan..hm,eller nåt liknande.. handlar om Hanna som går på mellanstadiet å e mobbad.. va iförsej ett tag sen ja läste den,men den va jättebra!! Annars letar ja också efter liknande böcker som Ela boken=)
Ja fyller den 28e.. dudå?

2006-01-08 @ 18:18:23
URL: http://illacilla.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe,ja,första skillnaden kanske =)
Mm,ja har för mig ja lånade den boken av min syrra när hon läste den i skolan..
Japp,marsvin är det, Flinga heter hon =)

2006-01-08 @ 21:46:19
Postat av: Anonym

Hoppsa,glömde skriva att d va ja som skrev... men d fattade du kanske ;)

2006-01-08 @ 21:47:40
URL: http://illacilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback