årsmöte

har haft årsmöte med min nykteristförening idag.. varför är det så tråkigt med årsmöten och varför måste det följa massa uråldriga ramar? jag menar, är det bara jag, eller vad betyder punkten "beslut om fastställande av balans- och resultaträkning"? vi kom i alla fall fram till två revolutionerande punkter som iofs inte hörde till dagordningen, nämligen att vi ska byta tid och dag :) sen blev jag sekretare i föreningen med.. det betyder i princip ingenting men jag samlar på viktiga titlar. ska försöka få nåt viktigt att göra, jag gillar ju att sekretera....!
sen undrar jag en till grej.. varför finns det så många konstiga människor i just nykterhetsrörelsen? jag vill inte vara elak eller dömande eller så men det är ju svårt att få dit vettiga människor pga alla nötiga knäppskallar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback