what's new

idag har jag ätit tårtbuffé till lunch.. helt sjukt.. jag tyckte inte jag åt jättemycket men jag är fortfarande mätt och lite smått illamående. samtidigt känner jag mig trött och lite shaky som när det verkligen börjar bli dags att äta. men det går inte.. gott var det iaf..

har köpt mina sista julklappar nu. en av dem är den konstigaste julklappen jag nånsin köpt, men jag kan inte berätta vad det är ifall mottagaren läser det här. min idol mark levengood signerade sin bok som jag tyckte verkade söt så jag köpte en julklapp till mig själv med och pratade lite med mark. han är bra.

för den som inte känner mig eller hängt med ett tag så hade jag förr en crush på en kille som jobbade på ett teknikmagasinet bredvid mitt gamla jobb. det roliga är att vid mitt nya jobb ligger det också en teknikmagasinet tvärs över gatan med killar man kan stå och glo på. det ännu roligare är att en av de killarna som jobbade på tm i sthlm numer jobbar på detta tm! dock inte den söta.. komiskt

Kommentarer
Postat av: Propp

För länge sen åkte jag på kryssning. Vi åt smörgåsbord men sparade det största hålet till dessertbuffén. Där fanns allt och man blev riktigt mätt.

Postat av: Stina

Marie fick Lina att ringa till tms huvudkontor för att snoka vart hennes blonda snyggo tog vägen. Det visade sig att han flyttat till Bulgarien o ska stanna där i 4 år. :-) Är det sant eller bara ett sätt att dissa Marie tror du? Kan inte hon flytta efter? :-P

2006-12-14 @ 22:19:14
URL: http://cavatina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback