"jag vet vem som mördade palme"-mannen

tittar på filip och fredrik just nu när de listar sveriges skönaste (skummaste) människor. de jagade just en snubbe i lund som jämt går runt med en skylt där det står vem som mördade palme. jag vet inte om det stod olika namn varje gång eller om han jämt utpekade samma.. hursomhelst så vägrade han svara på några frågor och gick iväg när kamerorna kom. folk har sprayat elaka saker på hans bil men han slutar inte att gå runt med skylten. hela lund visste vem han var - "mannen med skylten"
hur skumt är inte detta? vad vill människan? hade han nåt att säga så hade han ju världens chans när tv ville prata med honom, men icke...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hey, använd dina psykologikunskaper och gör en djuplodande analys ;-)

2006-08-29 @ 11:56:04
Postat av: Angelica

Hey, använd dina psykologikunskaper och gör en djuplodande analys ;-)

2006-08-29 @ 11:56:13
Postat av: ninjaper

på måndag är en vän till mig med. det du!

Postat av: Tor

Haha, har han flyttat dit nu! ..fanns en sån kille i jönköping tidigare nämligen.. Carl-Eric Rosén tror jag hans gärningsman hette..

2006-09-09 @ 17:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback