2 veckor

jag har varit i köpenhamn, där luktade det kräks överallt och allt var dyrt. det har aldrig varit så skönt att komma hem till sverige efter att bara ha varit där en dag. jag vet inte varför. nästa gång åker jag till oslo.
jag har haft en underbar vecka i götet med mina bästa vänner..  min lägenhet är ju solklart menad för fyra personer. (det åskar och jag borde stänga av datorn)
jag har varit på en GRYM lars winnerbäck-konsert - zinken 12/8. grym men med en något märklig touch. jag har aldrig känt mig så sårbar och så odödlig på samma gång.. det är alltid nåt visst med att stöta på en buksyster eller vad det heter om tjejer, även om man inte slåss om samma kille.
jag har haft tråkigt i stockholm och spenderat otaliga slantar på café 60. snart drar jag hem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå tråkigt?! och café 60 som är så trevligt. Hmpf! ;-)

2006-08-22 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback