oh when the saints....

Det blev inte så mycket mer av dagen än vad som var tänkt från början tyvärr.. Passade på att städa lite och sortera lite papper, vilket iofs kan vara kul.. Sen fick jag så dåligt samvete för att jag varit inne hela dan så jag var tvungen att ge mig ut på en liten cykeltur.. Skulle ändå posta två brev så jag cyklade ner till postterminalen och sen tog jag en omväg hem, tog sammanlagt ca 45 minuter kanske. Om 2½ månad får jag veta om jag vunnit en plasma-tv eller inte :) (på tal om breven, deltog i en tävling)

För övrigt har jag sjungit  "oh when the saints go marching in..." varje gång jag gått på toa idag.

Kommentarer
Postat av: larsemil

jag sjunger och stampar takten varje gång jag går på toa, allt för att störa grannen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback