nykterist på riktigt

Från och med nu känner jag mig som en fullvärdig nykterist. Jag har just kommit hem från min första UNF-träff.. För den som inte visste står UNF för Ungdomens NykterhetsFörbund. Där har jag alltså varit med ett tag men aldrig varit på nån träff förrän idag. Och jag hade så otroligt trevligt. Dagens aktivitet var korttillverkning, och Karin som är ordförande var en hejare på att tillverka kort och har sysslat med det i flera år, så hon hade jättemånga tips. Jag gjorde ett fult kort, och ett jättefint. Trodde inte att jag kunde vara så kreativ, men jag blev jättenöjd!
Nästa vecka är det flygbladsutdelning men då jobbar jag till 18 så vi får se om jag hinner dit.
För övrigt har jag inte gjort så mycket idag.. Skapat en blogg och försökt leta efter ett bra namn till den. Räknade ut mitt ninjanamn och secretagentnamn och hobbitnamn men inget av dem lät så bra.. Mitt disneyfigursnamn blev "Cinderella the evil witch" vem nu det är... Men eftersom jag från säkra källor fått höra att Cinderella passar en prinsessa som mig så fick det bli det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback