missnöjd

jag har varit en dålig bloggare på sistone. det har inte hänt så mycket...
idag har iaf lina varit här! vi har gått runt på stan och jag har handlat fast jag inte skulle.. iofs var det inte så mycket; en tröja, hårsnoddar och en present till min mor som fyller år imorgon.
när lina hade åkt hem var jag på ansiktsbehandling. det är faktiskt väldigt skönt men det gör ändå väldigt ont.. svårt att förklara.. dyrt är det iaf och nu ser mitt ansikte ut som om jag lider av någon barnsjukdom.  bild kommer ej att visas på detta.

jag har på sistone kommit på att det är så mycket jag är missnöjd med.. alltså inte i min tillvaro utan med mig själv. jag kan ju inte säga vad det är för då kommer alla lägga märke till det extra noga.. fast jag borde inte vara missnöjd.. för jag har egentligen ingen anledning.. och det finns andra som har det värre.. så då är jag en dålig människa för att jag gnäller.. och då blir jag missnöjd med mig själv just därför..

som tur är :
om EN vecka är jag i linköping
om TVÅ veckor är jag i göteborg
yey!


Kommentarer
Postat av: emil

skärpning nu!

Postat av: cecilia

jag har inget skärp!

2005-10-13 @ 22:03:34
URL: http://cinderella.blogg.se
Postat av: larsemil

men göteborg blir skoj.

2005-10-17 @ 01:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback