lägenhet

satt på blocket och tittade på lägenheter.. letar ju efter nåt till mig, karin och linda. så mitt bland alla fanns denna annons, ett förstahandskontrakt i hallonbergen överlåtes:

den kan hyras ut i andrahand eller ev överlåtas.
förtur i betänkande kommar att ges till den som sitter i verklig knipa. så som tjej som är i dåligt förhållande eller riskerar o riskerar blåmärken o dyl.
detta är inget skämt ,,,
gör det för att det nog behövs

va?! nån mer än jag som tycker detta var lite konstigt? visst, det är solidariskt.. men om nu en tjej är i ett dåligt förhållande där hon riskerar blåmärken så har hon nog redan flyttat om hon nu "kan" det. eller jag vet inte.. killen säger att han överlåter "för att det nog behövs". var ska han själv bo då?

Idag fick jag 20 kronor av en söt dam på jobbet för att jag gav henne en plastkasse. hon sa "du ska ju ha nåt för att du jobbar också, det här var ju inte så mycket men alltid nåt".
jag får faktiskt lön...
men men, nu får vi fika imorgon på rasten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback