bedövad

Har du gjort vad du ska? Är hon bättre än jag? Är du lika lycklig som du var?
Det är trist att vara den som sitter kvar här ännu. Jag tål inte att se er två tillsammans.
Bor du kvar där du bor? Jag fick ett flyttkort där du frågade mig hur livet var. Det är inte som du tror..
Du ville att jag skulle hälsa på och se vad ni har. Men jag tål inte att se er två tillsammans.
I dina ögon, var det lättare att va'. I dina ögon.. Jag trivdes bättre i dina ögon.
Du sa: Jag vet vad du vill. Jag sa : Jag vet vad du tror, jag tror bara vänta lite till.
Så får du tro vad du tror, du vet var jag bor. Du får gärna komma hit och skrämma mörkret.
I dina ögon, var det lättare att va'. I dina ögon.. Jag trivdes bättre i dina ögon...

LW är bra att ha när man inte kan dränka sina sorger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback