stalk vs minne

jag kommer ibland ihåg saker utan att det är meningen. ofta helt värdelösa saker som reklamjinglar och liknande. och så kommer jag ihåg saker om nya människor jag träffar. om jag träffar dem igen långt senare kan jag säga " ja just det, det var du som........." många verkar tycka att det är lite konstigt att komma ihåg sånt så jag är lite rädd att folk ska tro att jag stalkar dem. så är alltså inte fallet. ibland låter jag bli att erkänna saker jag vet av just denna anledning. samma sak gjorde jag när jag var liten, fast då gällde det mer kunskapsmässiga saker. jag spelade ibland dummare än jag var för att det inte kändes som att det förväntades av mig att kunna vissa saker. ibland uttalade jag ord fel med flit. shit vad knäppt egentligen. jag kanske borde lära mig att skita i vad folk tycker. de kan väl helt enkelt få tro att jag stalkar dem om de nu vill det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback