säg lösenordet

jag är så trött på alla mail och koder.. skulle man kunna säga.. jag är hemma i sthlm där vårt trådlösa internet inte funkar.. kan således inte surfa på min dator, där jag har lösenordet till bloggen sparat. kommer inte ihåg lösenordet så jag har inte kunnat logga in från hemmets stationära heller. eftersom jag ville försöka leva upp till min vision om att blogga någorlunda regelbundet så satt jag nu och försökte med alla lösenord jag nånsin använt samt varianter på dem, och kom till slut in.

här sitter jag nu och tänkte sammanfatta allt jag velat skriva om den senaste veckan men nu kommer jag inte på vad det var.. det var nåt om busstrejk i sthlm och att det var bökigt att promenera omkring och konstigt att inte se några bussar. sen var det nåt om att busstrejken var slut och att det då helt plötsligt kändes som en sensation att se bussar. vad snabbt man vänjer sig...

jo och sen var det nåt om förvirringen kring mina mobiler. "vilken ska jag använda?!?" undrar folk. man får hemskt gärna fortsätta höra av sig till mitt gamla nummer precis som vanligt. man får också hemskt gärna lägga till det nya numret i sin mobil så man ser att det är jag som ringer el smsar när jag använder jobbmobilen, vilket jag kommer göra då detta är gratis. jag håller inte reda på vem som har sparat numret eller inte och orkar inte presentera mig jämt och ständigt :)

Kommentarer
Postat av: Herr Schlager

http://www.youtube.com/watch?v=RV41KzOYJB8&NR=1

Den tänker jag på rätt omgående när jag ser din rubrik. Normalt?

2008-07-22 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback