backslick

idag har vi börjat med ekonomi... det kändes som första dan i skolan när man steg in på handels.. egentligen tror/tycker jag inte att det är så farligt, men man har ju byggt upp en skräckbild av den här kursen. men det ska väl gå bra, med rätt lärare dock.. som terese sa.. när man börjar längta efter ingemar är det ju nåt som är fel... :)
sitter nu med några övningsuppgifter och det går bra. tror aldrig jag har sagt debet och kredit så många gånger på samma dag förut. känns vuxet på nåt sätt. men jag tycker att det enda man gör är att kreditera på 1910-kontot.. ska aldrig starta eget företag.....

Kommentarer
Postat av: Stina (Skinny arms)

Vill du budgetera vårt bröllop är du hjärtligt välkommen. Då behöver du bara ha koll på utgifterna, det kanske är lagom att börja med?

Nu ska jag försöka maila julbordsbilder... HÅll ut o var beredd! :-)

2007-03-28 @ 09:22:55
Postat av: cecilia

jag skulle känna mig alldeles för skyldig om utgifterna blev för höga, som om det var mitt fel. i ett företag har man också bara utgifter fast ändå inte för pengarna finns nån annanstans i företaget istället.. eller nåt... ehhh...

2007-03-28 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback