ja har tjackat en kvart på östermalm

haha.. fatta vad glad jag blev idag. jag var på jobbet och hjälpte en farbror med en bok. när han skulle betala sa han "vilken vacker dialekt du har, var kommer du ifrån?" jag skrattade och sa att jag var från stockholm, varpå han sa (på stockholmska) "ståckhålm, det hörs inte". det trodde man aldrig att en göteborgare skulle ge en komplimanger för ens dialekt. iofs är det hittills ingen som hört att jag är från stockholm så jag kanske inte ska ta åt mig så mycket. undrar vad jag pratar som?

i torsdags kväll satt jag lite på en pilatesboll och guppade, inget speciellt ansträngande annat än för balansen, och jag har fortfarande träningsvärk! i låren och magen.. smart liten uppfinning det där, man kanske ska skaffa en.

vänskapsrelationer brukar ofta vara ganska okomplicerade. man hänger för att man trivs ihop och det är inte mer med det.. det blir därför jobbigt och konstigt när man inser att man har en sån relation som kanske är för komplicerad för att man ska orka ha den kvar.. knäppt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback