sött är gött, haha

idag var jag hos tandhygienisten och tog bort tandsten och pratade om hur jag ska sköta mina tänder. såklart måste jag börja använda tandtråd och jag sa att jag skulle det men jag vet att jag inte kommer göra det. hon märkte nog det och skickade med mig ett paket och sa "två gånger i veckan i alla fall?" sen sa hon att jag inte får småäta och inte äta mycket socker. småäter gör jag inte så ofta, mest om jag är hemma en hel dag. socker slinker ner en hel del faktiskt. men det är ju så gott med sötsaker! när jag kom hem hade jag fått reklam från glassbilen. har nu suttit och tittat igenom den och valt vilka sorter som är godast och som jag önskar att jag hade i frysen just nu. varför varför varför måste det finnas saker som är så gott men onyttigt som man måste hålla sig ifrån att äta? jag skulle lätt kunna äta massa bullar och kakor och godis hela dagarna men jag vet ju att det inte är bra för mig. varför finns det saker som inte är bra för en? undrar om jag skulle leva på endast sött i en vecka så kanske jag får avsmak för det?

denna gång fick ialla fall jag också lack på mina tänder efter tandfixandet. inte bananlack dock utan nån vuxenvariant som smakade nagellack. den börjar trilla av nu så jag tror att det är okej att börja äta igen nu.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jädra blogg.se.. de säger att jag lämnar fel lösenord när jag försöker logga in.. får väl skriva nästa inlägg här istället...

Postat av: Stina

Nej hörru, gör som Stina-dator-geni och anmäl att du glömt ditt lösenord, då mailar de ett nytt till din mailadress o sen kan du gå in o byta tillbaka lösenordet. Så gjorde jag. Jag är smart. (hahahahaha.... känns så skönt att få tipsa nån om datorer, förlåt)

2007-03-05 @ 21:39:09
Postat av: cecilia

ursäkta att jag förstör din glädje, men det har jag redan gjort :p det funkar inte heller!! jag blir galen..

2007-03-05 @ 21:49:52
URL: http://cinderella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback