ullared

igår var jag och min karl i ullared. det var faktiskt hans förslag, något han säkert ångrade sedan, liksom alla andra män som suckande hängde över sina kundvagnar medan flickvännerna tittade bedjande och frågade om de fick ta en vända till. men så himla bra tycker jag nog inte att det där stället är. kläderna är verkligen inget att ha, matvarorna är ju billiga men känns mest till för dem som bor i närheten. man åker inte dit bara för matens skull. elektronik och sånt verkade helt okej, och kanske de avdelningar vi inte tittade på - barnkläder och leksaker. jag köpte lite hudvårdsprodukter till halva priset jämfört med "vanlig" butik, en flugsmälla, disksvampar, jordnötsringar och annat smått och gott som jag egentligen inte behövde men "det var ju ändå så billigt". och så köpte jag en billig kopia av de där gummiskorna med hål i. första gången jag såg dem skrattade jag högt och sa att jag aldrig nånsin skulle ta på mig ett par för att de var så fula, så nu känner jag mig lite kluven. men ingen kan faktiskt förneka att de är grymt sköna. för det är de. så det så.

Kommentarer
Postat av: Stina

NEEEEEEEEJ!
.
Inte såna skor! Inte! Inte! WT-varning så det stänker. :-)
.
Nä, skor med muppiga inlägg ska det vara....

2007-08-25 @ 22:10:05
Postat av: cecilia

WT?? muppiga inlägg kostar iaf inte 70 spänn.. och jag tänker inte ha dem till vardags, nån måtta får det vara :)

2007-08-25 @ 22:46:14
Postat av: Stina

Haha.... Det där med priset är sant... Men om du inte ska ha dem till vardags, innebär det att det är partyskor du köpt? ;-)

2007-08-26 @ 10:29:10
Postat av: cecilia

haha de är iofs lysande rosa så det skulle bli snyggt på ett dansgolv. jag tänkte eventuellt ha dem på jobbet eftersom det enda jag gör är att STÅ bakom en kassadisk. eller nån annan gång i framtiden när jag behöver sköna skor.. det var mest det där "det är ju ändå så billigt" som var anledningen

2007-08-26 @ 11:26:50
Postat av: Stina

Bakom en kassadisk är helt ok, men du får inte ha dem ute på stan i kombination med 40kg övervikt, taskig blonderad hockeyfrilla, sunkiga tatueringar, mysbyxor och odrägliga barn. ;-D

2007-08-26 @ 13:40:00
Postat av: Erik

Det är verkligen helt stört billigt på Gekås


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback