syld

ullared blev visst för mycket även för en shoppingrutinerad dam som jag, kom hem råförkyld i fredags kväll och det har jag varit sen dess. har inte direkt haft jätteproblem med att fördriva tiden i helgen eftersom det är VM!! jag lyckas på nåt sätt ofta pricka in mina sjukdomar vid stora idrottsevenemang har jag märkt. kanske mitt undermedvetna som vill ge mig en godtagbar anledning att ligga i sängen och glo på tv. psyke och soma you know...man brukar ju prata om att sjukskrivningarna ökar när det är os och vm, att folk fuskar för att kunna följa det. men det kanske är fler som jag som faktiskt BLIR sjuka?

Kommentarer
Postat av: Stina

Ok, är du en sån som är FÖR eller EMOT Klüft? Alltså tycker du att hon är en hjältinna eller en som bara är sådär halvbra på mycket?

2007-08-28 @ 20:54:52
Postat av: cecilia

jag funderade på det häromdagen. sen högstadiet har jag varit sur på min idrottslärare som vägrade ge mig mvg i gympa trots att jag tyckte att jag var bra på en hel del grejer och kamratlig och allt man skulle vara. en tjej som var elitsimmare fick mvg dock, trots att simma var det enda hon kunde. så jag måste nog säga att det är coolt att vara så pass bra på så mycket (en annan sak om hon bara hade varit lite bättre än en vanlig). men hjältinna vet jag inte...

2007-08-28 @ 21:46:42
Postat av: Stina

Haha, dina erfareneheter inspirerar mig att skriva ett inlägg om mitt eget gympa-betyg.... Eller, vi får se.

2007-08-29 @ 08:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback