hemtenta inlämnad

11.50 idag lämnade jag in den förbannade hemtentan. 12.00 var deadline, men så har jag också alltid varit av åsikten att det är onödigt att lämna in för tidigt. jag har aldrig haft så dålig disciplin förut.. vi hade 6 dagar om man räknar med helgen på oss att skriva tentan, och de första tre dagarna lallar jag runt och är ledig och tittar på tv. fjärde dagen börjar jag känna mig lite stressad, men andra saker lockar fortfarande mer, som att gå igenom mina kvitton eller städa i köksskåpet. så det slutade med att jag höll på att skriva ihjäl mig de två sista dagarna... trots att jag nu har helt sönderbiten läpp har det aldrig varit så skönt att lämna in nåt. nu skiter jag i hur det går bara jag är av med den. men jag har svarat på frågorna som man skulle så jag borde få godkänt åtminstone.
efteråt belönade jag mig med den där väskan i den fula gula färgen som jag pratade om förut. den var dyr. och så råkade jag köpa massa andra grejer när jag ändå var inne i stan, och avslutade med en stor påse godis på hemvägen. och jag har just kommit överens med linda om att jag var värd det.

Kommentarer
Postat av: Robert

Haha, känner igen det där. Jag skrev en gång på en hemtenta typ 30 timmar i sträck innan inlämning, för att jag i typ 7 dagar innan städat min lägenhet, surfat på nätet, tränat och spelat gamla tv-spel... Hemtentornas förbannelse!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback